Now Playing Tracks

It is like caught in the middle.

You ARE trying so hard — being nice to everybody, helping out. And so on, and so on and on.

Strive.

And…haih.

Husnuzon. (at Lake Garden @ Tasik Perdana ‘KL Central Park’)

Tolong kenalkan saya dgn #malayantiger ni boleh tak? Bodoh yg tak dibendung. Saya nak berkenalan dgn dia dgn lebih rapat lagi, supaya saya boleh bagi penampauu se das dua, lantas baru lah dia sedauuu!

Org kata kalau dah bangang jgn la obvious sgt, simpan la sikit. Tak hheelokkkk membaziorr yeop! Tuuu dgn yg komen bawah tu sekali. Tetesssss mak ko pun dulu kecik ke? Ko gi tanya dulu mak kauuu dulu ko nyusu 5 saat je ke?

Dah la tak sensitif dgn quotekan wording “kesengsaraan” tu! Tergamak pulak “up” kan status mcm ni.

Tolong la tolong wehhhh sape sedara dgn diorg ni bagiiii la aku jumpakan dgn diorg ni aku rasa mengidammmm sgt nak cili2 kan mulut dia.

BIADAP! BIADAP! BIADAP!!!! #geram #stupiditytothemax #stupidfacebookstatus #orgbiadap

We make Tumblr themes